Friday, November 23, 2012

Me In The Wonderland

Holla!
Apabila melihat taman bunga yg indah kat area rumah nenek aku, tetiba je rasa nak amik gambar.. Terasa bagai berada di wonderland, huahaha! Ada banyak spesies bunga yg aku tak tahu pun namanya. Walaupun nenek aku ni dah tua, still kuat lagi. Boleh bercucuk tanam lagi.. So, cakap byk pun tak guna.. Enjoy!


Buaian (:
Kat atas jalan pun boleh kan? Hahaha

Di pagi Aidiladha

Nampak kurus sikit, kan? 

Amboi, kebun kelapa sawit je lah..

Tanaman bunga yg lain, banyak sangat..

Hawa & Darish 

Me and my cousins di buaian pokok ciku

Adik beradik, di bawah pokok apa tah ni, haha!
It's bougainvillea

Yang ni tak tahu namanya.. haha
Underneath pokok pisang

Cactus pun ada weyh!

Macam puteri lah pulak..


Bunga Orchid

Underneath pokok kuini..

Nadia


 Yang ni aku tak tahu bunga apa, kihkih


Dalam rumah pun pakai topi, Saje nak tunjuk topi yg aku baru beli masa pergi Pantai hari tu. And sorry sebab buat korang senget kepala, pictures tak rotate! Hahaha!
Later I'll update pasal pantai pulak, Okay.
The end.. ZZz