Monday, February 18, 2013

Blue, Eh?

Hai everybody, everyone and readers sekalian,

Rasa dah lama tak update entry berkaitan wedding, hohoh.
Maklumlah saya busy, tak de masa sangat nak attending wedding invitation walaupun boleh dikatakan setiap minggu ada je teman2, kawan2 sekolah dulu yg melangsungkan perkahwinan.
Mungkin juga aku tak suka nak expose diri sangat attending to wedding invitation, low profile la katakan, susah jadi artis ni. Jadi perhatian pulak nanti kat kenduri tu, LOL.
Dah, apa aku melalut ni, Okay, back to the main story.. 
Actually ni bukan kenduri kawan aku pun, ni adalah kenduri kawan kepada my best friend, kahkah.
Kenduri kawan2 aku aku tak pergi, tapi kawan org lain pulak aku datang, wkwkwkwkw.. Tema wedding ni biru, tapi aku pakai hijau pulak sebab aku suka hijau. Eh, bila la nak ada kenduri tema hijau ni? Hish, anda sekalian if nak kahwin nanti sila buat tema hijau ye, I like! Sebab boleh pakai baju warna hijau, mostly baju kurung aku banyak hijau je.. kikiki
Here's the picture. Enjoy!

Tu nasi, tembikai & cake aku yg punya.

Banyak gila aku mamam, hahah!