Sunday, March 10, 2013

Happy Sunny Day

9th March 2013,
Teluk Kemang, Port Dickson.

I'm so happy yesterday. Probably one of the best day in my life. It's been a while I haven't laughing so hard. Aku rasa aku dah jatuh hati kat tempat tu. Ahaha. Bukan jatuh hati kat orang di situ ye. :P
Lenguh gila tangan aku weyh gara2 main kayak.
Bukan sekadar tangan lenguh, badan pun dah berbelang2, ahaha. Naik jet ski, main kayak, belajar berenang. Hahaha. Yg paling best dapat naik banana boat 2 kali oh! Sekali naik Banana boat kena bayar, 2nd time naik ada orang belanja. Hihi. Siap dapat naik bot yg tarik Banana boat tu jugak. 
The best part of Banana boat, dia akan bagi jatuh. Haha. 6 kali jatuh dalam air. Tak tahu la berapa gelen air laut aku dah minum. 





Masa ni putih lagi, hahah!







Enjoy the atmosphere
video

Sunscreen SPF50 & coconut

applying sunscreen






Jet ski

Jet ski memang best! Must try it! Rugi tak naik, hihi!


Matching kan? 


sempat lagi camwhoring

Banana boat

Muka happy gila!

Laughing so hard masa naik banana boat!
kena jatuh, baru best! 



Don't worry, I'm safe. hahah!


Mandi laut sampai kenyang


Actually aku ni ada phobia dgn air. Lucky me ada orang sanggup ajar aku berenang. Walaupun tak pandai berenang lg,least hilang rasa takut. Aku dah belajar teknik berenang, I just need to practice more. Yay! One of my flawless, cepat panic bila lama menyelam dlm air.
Sampai kenyang minum air laut masa belajar berenang tu. Ahha.

Ice cream goreng





Fatin & kayaknya
This time.. aku dalam boat. hahah! Thanks to this guy, datang gak merasa naik bot. hihi~

From my point of view in the boat


jauh jugak pergi kayak ni, sampai tengah laut owh.
kan dah jatuh, hahah!


my athlete body, hahaha!

Syafiq, boyfriend of the day.

my turn to main kayak, hikhiks

Dinner



berbelang2 owh badan, hahha!

Balik malam tu jugak. Plan nak stay 1 night, tapi chalet nearby semua dah penuh.
It's ok, nasib baik Port Dickson dekat je.
Serious best gila! Maybe next time aku nak datang lagi kat sana. Just wait for me Port Dickson.