Monday, April 15, 2013

2 Nuptials


Why I don't like people: 
1%: Logical reason. 99%: I just don't.
Is it normal that I want to have a social life but I hate people?

Saturday 13, April 2013

Kenduri kawan kat Banting, datang lambat pulak tu.
Nasib baik makanan ada lagi, wkwkwkw






Sempat lagi posing maut, wkwkwkw


Pengantin lelaki handsome, awww! XD



Pesal aku nampak gelap pulak ni? ASDFGKLNMCX
Balik, balik..

Sunday 14 April 2013


Here I go..
 Ni kenduri kat area rumah sewa aku je ni.. Ken Rimba,Shah Alam.


Seriously aku rasa pengantin perempuan ni lawak, walaupun aku tak kenal dia nih..
Aku datang je, dah di jemput kan.. dan sebab makan.
Best jugak every weekend ada kenduri, dapat makan nasi minyak.. 
Tak yah susah2 nak fikir makan apa, LOL



Hectic gila




Those foods...
ni nak bersanding ke nak borak?


tak sempat merasa kek ni, wuwuwuw



my desserts, ahaha! bubur pulut hitam tu..



Nak tunggu sampai pengantin potong kek, tapi malas pulak nak tunggu lama2..
Dah la aku datang sorang je, terasa loser pulak.. Wkwkw.
Ha, tu je la cite entry ni. Tunggu next kenduri pulak, this weekend.
Kenduri kat kampung, sedara aku jugak rasanya..
Daaa~